Additional Horse "Ghost"
Uwaga: Ta zawarość wchodzi w skład „SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass”. Prosimy uważać, aby nie dokonać niepotrzebnych zakupów. Zawartość dodatkowa: Dodatkowy wierzchowiec „Ghost” ■Jak używać Po kupieniu koni w sklepie w menu My Castle w Musou Mode lub Citadel Mode, możesz z nich korzystać wybierając opcję Change Equipment w Dojo.