Adam's Venture: Origins
Rozpocznij swoją przygodę w Adam’s Venture: Origins. Cofasz się do lat 20. XX w. i jako odkrywca Adam Venture wyruszasz w pełną przygód podróż w poszukiwaniu prawdy o Edenie. Wspólnie ze swą towarzyszką Evelyn zbadacie starożytne ruiny i rozwiążecie pomysłowe łamigłówki, by odnaleźć drogę do tajemniczych miejsc. W trakcie waszych wypraw na drodze stanie wam zła korporacja Clairvaux, której plany wobec poszukiwanych artefaktów mogą pogrążyć cały świat w chaosie.