Adam Fenix Multiplayer Character
Adam Fenix, ojciec Marcusa, był żołnierzem Koalicji i poświęconym pracy badawczej profesorem, zanim został uznany za zmarłego w czasie bitwy o miasto Ephyra. Jest on dostępny jako postać do gry online po wykorzystaniu tokenu dołączonego do gry Gears of War 3 w wersji „Limited Edition”, „Epic Edition” oraz wersji na konsolę Xbox 360.