Across the Obelisk: The Sunken Temple
Pod bagnami Aquarfall odkryto zaginioną starożytną świątynię. Jej ostatni strażnik jednak wciąż zmienia postać. Im głębiej sięgasz, tym więcej poznajesz sekretów przeszłości – tajemnic amfibijnych ras, zakazanych rytuałów i niebezpiecznych reliktów. Stań oko w oko z grozą głębin! Zatopiona Świątynia roi się od nowych i straszliwych wrogów, mściwych duchów i starożytnych monstrów, gotowych poddać próbie siłę twojej drużyny. Odkrywaj ruiny zaginionej cywilizacji! Poruszaj się po straszliwej nowej mapie, na której zatopione ołtarze i zapomniane przejścia skrywają tyle skarbów, ile niebezpieczeństw. Szczęście sprzyja odważnym! Los twojej drużyny będzie zależał od nowych wydarzeń, w których odpowiednie decyzje mogą z odrobiną szczęścia doprowadzić do nieprzebranych skarbów… albo sprowadzić na ciebie nieoczekiwane niebezpieczeństwa. Zawartość rozszerzenia Dungeon: - Nowy loch: Zatopiona Świątynia – odkryj dwie niebezpieczne kondygnacje nowo odkrytej świątyni. - Nieustannie zmieniający się ostatni boss – strażnik zmienia swoje oblicze zależnie od podjętych wcześniej decyzji w lochach, co daje ponad 9 różnych starć z bossem oraz wyjątkowe nagrody. - Ponad 15 nowych wydarzeń – odkryj mroczną historię starożytnej cywilizacji Aquarfall. - Nowy towarzysz: Rocky – silny kompan, który będzie cię wspierać podczas podróży. - 10 nowych przedmiotów – potężne relikty ukryte pod wodą. - 7 skórek z motywem oceanu – wyposaż swoich bohaterów w stroje inspirowane morską głębiną. - 1 ekskluzywny rewers kart – wzór tajemniczy niczym morskie odmęty.