AC4 Freedom Cry
Niewolnik Adewale zdobył wolność, zostając piratem na pokładzie Kawki, gdzie był zastępcą Edwarda Kenwaya. Teraz, 15 lat później, Adewale stał się wyszkolonym Asasynem. Morze wyrzuca go na Saint-Domingue - Adewale nie ma ani broni, ani załogi. Musi teraz zdobyć statek i uformować swoją własną załogę, aby uwolnić niewolników i ich pomścić. Ponad trzy godziny rozgrywki dla pojedynczego gracza!