Abyssus - Paczka Brinerot
Dzieciaki w dzisiejszych czasach polują tylko dla dreszczyku emocji. Ale kiedyś byliśmy kimś więcej niż skromnymi łowcami. Byliśmy wojownikami. Przywdziej rodową zbroję Łowców Solanki z zamierzchłej przeszłości z Zestawem Kosmetycznym Brinerot! (Zastrzeżenie: wystawienie na solankę może powodować rzadkie skutki uboczne. Mattsson & Sons nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty zmysłów i/lub dołączenia do Upadłych) Hełm Zgniła Solanka Chcesz spojrzeć na świat przez okulary zabarwione solanką? Zbroja Zgniła Solanka Czas na średniowieczną podróż! Bynajmniej nie będziesz stąpać cicho, ale za to będziesz mieć wielki miecz. Emotka „Paczka Solanki” Przybywasz swoją łodzią podwodną? Przywozisz solankę? Dobra, robimy dziką imprezę! Ramka Zgniła Solanka Jeśli bierzesz sprawy na serio, kolczaste kawałki okraszone czaszką ociekającą solanką na pewno zrobią odpowiednie wrażenie. UWAGA: Niniejsze przedmioty stanowią aktualizację o charakterze kosmetycznym mającą na celu wesprzeć twórców. Wszelkie aktualizacje funkcji i zawartości Abyssus będą bezpłatne dla wszystkich posiadaczy gry.