Abyssus - Brinefrost Pack
Hełm: Polarny Pochodzący z dalekich rubieży Hełm Polarny pozwoli ci zachować zimną krew nawet podczas najzacieklejszej wymiany ognia. Kombinezon: Polarny Wyścielany futrem i skuty po wsze czasy solanką Kombinezon Polarny to znak rozpoznawczy Łowców Solanki z prawdziwej Północy. Nie zawiera środka zapobiegającego zamarzaniu – nie żeby cokolwiek zdziałał. Ramka: Solankowy mróz Odpędź siarczysty mróz dzięki niemal perfekcyjnej izolacji i grzej się w ciepełku łodzi podwodnej przewożącej cię do kolejnej misji samobójczej. Jak miło! Emotka: Darczyńca Spójrzmy prawdzie w oczy: Łowcy Solanki nie trafiają do tego fachu za przykładne zachowanie. Jednak nawet najbardziej niepokorni członkowie drużyny zasługują od czasu do czasu na -miłą- niespodziankę! UWAGA: Niniejsze przedmioty stanowią aktualizację o charakterze kosmetycznym mającą na celu wesprzeć twórców. Wszelkie aktualizacje funkcji i zawartości Abyssus będą bezpłatne dla wszystkich posiadaczy gry.