Abiotic Factor - Temple of Stone
Uwaga: dostęp do tej zawartości wymaga posiadania podstawowej wersji gry Abiotic Factor. Odwiedź pełne tajemnic ruiny Kamiennej Świątyni – świata domowego, który pełni rolę bazy oraz portalu, będącego domem z dala od domu. Ten pakiet zawiera także oficjalny mundur botanika GATE, który możesz nosić, przechadzając się po żywopłotowym ogrodzie i rozmyślając nad pradawnymi, nadszarpniętymi czasem zagadkami. Świat domowy – Kamienna Świątynia Witamy w Kamiennej Świątyni – odległym ogrodowym raju pełnym skamieniałych posągów i klasycznej architektury. Odkrywaj kręty labirynt z żywopłotów, rozmyślaj nad widowiskami, które niegdyś wypełniały amfiteatr, i zastanów się nad jego milczącymi tajemnicami. Co takiego badali tutaj starożytni Grecy i dlaczego GATE tak się tym interesuje? Mundur botanika GATE – Marynarka botanika z wersjami m/ż - Marynarka botanika z podwiniętymi rękawami z wersjami m/ż - Spodnie botanika - Buty botanika - Tkanina botanika / krawat - Karta identyfikacyjna „Kwiat Anteverse” - Fryzura filozofa - Broda filozofa Pamiątki Zabierz ze sobą cząstkę Świątyni do Placówki Badawczej Cascade GATE wraz z niepowtarzalnymi meblami i innymi drobiazgami, które można znaleźć wyłącznie tam. Są to: - Wieniec – diadem (nakrycie głowy) - Kompletny zestaw greckiej zbroi (do transmogryfikacji) - Kamienna ławka i kamienne łóżko - Ukryty wewnątrz sekret... * Aby pojawił się dostęp do tego miejsca, gospodarz serwera musi posiadać to DLC. Dostęp ten otrzymają wszyscy gracze na serwerze, niezależnie od tego, czy posiadają to DLC czy nie.