Abiotic Factor - Supporter's Pack
Uwaga: dostęp do tej zawartości wymaga posiadania podstawowej wersji gry Abiotic Factor. Pakiet Wsparcia, zarezerwowany dla najbardziej oddanych badaczy GATE, zawiera świat domowy, do którego można się przeteleportować, aby zbudować bazę czy po prostu odpocząć. W pakiecie znajdziemy również pełny mundur należących do GATE badaczy Torii. Świat domowy Torii Wybierz się na zasłużone wakacje do tajemniczego i malowniczego Torii, położonego gdzieś w zalesionych górach Japonii i skrywającego ogromny sekret. Ten świat portalowy jest dostępny z sektora biurowego Placówki Badawczej Cascade, należącej do GATE (z dostępem hakera klawiaturki stopnia 1). Mundur Torii Rozpięta marynarka Torii w wersji M/K Zapięta marynarka Torii w wersji M/K – Spodnie Torii – Pasek Torii – Gogle Torii – Identyfikator Torii – Buty Torii – Poszetka/krawat Torii Pamiątki Zabierz fragment Torii z powrotem do należącej do GATE Placówki Badawczej Cascade dzięki specjalnym meblom i drobiazgom, które można znaleźć wyłącznie w Torii: – Drewniana ławka – Mata tatami – Poduszka zabuton – Stół kotatsu – Nowy wygląd rzadkiej ryby – I nie tylko! * Aby pojawił się dostęp do tego miejsca, gospodarz serwera musi posiadać to DLC. Dostęp ten otrzymają wszyscy gracze na serwerze, niezależnie od tego, czy posiadają to DLC czy nie. * Odmiany ryb DLC pojawiają się w kompendium ryb tylko wtedy, gdy obecny serwer ma włączone to DLC.