Potwory z koszmarów istnieją i mieszkają pod twoim łóżkiem. W twoim pokoju i w twojej głowie twoje − a czasem też cudze − sny stają się prawdziwe. Freddy Krueger dobrze wie, jak wzbudzić przerażenie w swoich ofiarach. Wie, że balansująca na krawędzi jawy ofiara traci pewność, czy już śni, czy jeszcze jest świadoma − czy jest jeszcze żywa, czy już na progu śmierci. Jednak niektórzy potrafią długo opierać się snom, na przykład młody Quentin, zmuszony do powrotu przez zemstę Freddy'ego. Powrotu do Badham Preschool. Kto by pomyślał, że sny mogą naprawdę krzywdzić? Fizycznie zadawać ból i rany? Poprzez przerażenie i cierpienie emanujące z pokrytej bliznami duszy szukającej zemsty za karę, na którą zasłużyła. Freddy Krueger zostaje w pamięci na zawsze − na jawie i we śnie. Koszmar z ulicy Wiązów to kolejny rozdział gry Dead by Daylight z nowym mordercą, nową ofiarą i nową mapą.