Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Udaj się w mistyczną wyprawę do zapomnianej wioski, rządzonej przez nieśmiertelnego czarnoksiężnika by odkryć jego tajemnicę. Eksploruj zaczarowany świat pełen chochlików, zjaw, magicznych zwierząt i innych mistycznych stworzeń ze wschodnioeuropejskiego folkloru. Decyzje, które podejmiesz będą miały wpływ na losy bohaterów oraz zakończenie gry.