The Living Dungeon
Przynieś emocje grając w turnieju dungeon gra planszowa do ekranu, w pięknym makabryczne szczegóły. Tam naprawdę nie ma to jak The Living Dungeon. Do 9 gracze mogą wziąć udział w bitwie pod rozum, szczęścia i skulduggery. Przetrwać innych poszukiwaczy przygód, potwory i dungeon się poprzez walki, zwinności czy manipulacji lochu. Tylko najsilniejszy, najszybszy i najmądrzejszy przetrwać.