Ubierz swojego zawodnika w strój z wiosennej kolekcji Rogera Federera i wygrywaj mecze z klasą i fasonem. Zawartość jest dostępna w edycji Legends Edition oraz w dodatkowym zestawie Legends Bonus Pack.