Forest Grove
Forest Grove to pierwszoosobowa gra detektywistyczna, w której odkrywasz ślady, rozwiązujesz zagadki i układasz historię na podstawie własnych wniosków. Czy uda ci się rozwiązać tę sprawę? Zooey Kunstimatigaard, nastoletnia dziedziczka technologicznej fortuny – wartej miliardy – została uznana za zaginioną przez swoją macochę Mary. Ostatnio widziano ją w jej sypialni w Forest Grove, w stanie Oregon. Zdalne Biuro Kryminalistyczne wykorzystuje ten fakt jako okazję do wprowadzenia na rynek swojej najnowszej technologii do walki z przestępczością – Nanodecka. Za pomocą tego urządzenia zbadasz miejsce zbrodni, zbierzesz dowody i odkryjesz prawdę o zniknięciu Zooey. Musisz ujawnić powiązania i tajemnice tego miejsca. Jeśli faktycznie dopuszczono się przestępstwa, winni muszą zostać postawieni przed sądem! Dowody Zbadaj miejsce zbrodni i zbieraj dowody, takie jak DNA, odciski palców, metabolity potu i inne. Czy potrafisz powiązać informacje, aby odkryć nowe tropy i wydedukować, co naprawdę się wydarzyło? Spoczywa na tobie obowiązek odnalezienia prawdy. Przeplatające się zagadki i wskazówki Rodzina Kunstimatigaardów lubi łamigłówki. Odkryj ukryte pokoje i skrywane w nich tajemnice, które zaprowadzą cię do kolejnych wskazówek pomocnych w śledztwie. Czas na dedukcję Wykorzystaj swój spryt i intuicję, aby poskładać w całość fakty i odkryć bieg wydarzeń. Nikt nie będzie prowadzić cię za rękę. Rozbudowane postacie Poznaj szereg postaci, z których każda ma swoją własną historię i własne drzewo dialogowe. Być może ktoś wie więcej, niż skłonny jest powiedzieć. Innowacyjna tablica dowodów Rozwiąż zagadkę niczym prawdziwy detektyw dzięki innowacyjnej tablicy dowodowej. Zbieraj dowody, aby następnie powiązać je z nowymi tropami, uzyskać na ich podstawie wskazówki lub użyć ich do zidentyfikowania podejrzanych. Wszystkie postacie występujące w grze są fikcyjne. Podobieństwo do prawdziwych osób, żyjących albo zmarłych, jest czysto przypadkowe.