Oxide Room 104
Oxide Room 104 łączy akcję z rozgrywką escape roomu. Jest to mrożąca krew w żyłach gra typu „body horror” dla jednego gracza, odbywająca się w starym motelu. Po porwaniu prześladuje cię bezwzględny naukowiec oraz przerażające stworzenie. Musisz spróbować uciec, używając zdrowego rozsądku – jak w prawdziwym życiu. Czy zdołasz wydostać się z Oxide? Wszystko zaczyna się, gdy budzisz się w wannie w pokoju motelowym. Nie masz ubrania, na twoim ciele są rany. I nie wiesz, co się stało. Pamiętasz, że sprawy nie poszły po twojej myśli, ale teraz jedyną rzeczą, która ma znaczenie, jest ucieczka z tego przerażającego miejsca – bez względu na wszystko. Od tego momentu wszystko, co zrobisz, doprowadzi cię do jednego z zakończeń. I ostrzegamy, że ze wszystkich sposobów, w jakie to może się skończyć, istnieje tylko jedno dobre wyjście... Istnieje wiele opcji i sposobów rozwiązywania sytuacji. Są tu też różne ścieżki. Niektóre działania doprowadzą cię do stanów, które zmienią twoje postrzeganie otoczenia – albo skończą się nagłym rezultatem. Pamiętaj, że zła decyzja może przesądzić o twojej śmierci.