Concordia: Digital Edition - GOTY
Zbuduj największe imperium handlowe starożytnego Rzymu! Concordia: Digital Edition to wierna adaptacja strategicznej gry planszowej ocenianej w Top 20 gier planszowych wszechczasów. Planuj i podejmuj kluczowe decyzje w każdej turze. Zawsze bądź gotów na kompromis - twoje akcje mogą przynieść korzyść zarówno tobie, jak i twoim przeciwnikom. Czym jest Concordia? Concordia: Digital Edition to turowa gra strategiczna, w której od 2 do 6 graczy walczy o bogactwo i wpływy. Zbudujesz własne imperium handlowe na jednej z kilku map starożytnego świata. Używając akcji na kartach, zaplanujesz i wdrożysz w życie strategie, by zyskać przewagę nad konkurencją. Każda z twoich decyzji może być kożystna zarówno dla ciebie jak i twoich przeciwników! Wysyłaj kolonistów do nowych miast - zarówno lądem jak i morzem i buduj domy domy, by rozwinąć swoje imperium handlowe! Co takiego jest świetne w Concordii? Concordia to gra, której zasady są proste, ale osiągnięcie w niej mistrzostwa może zająć całe życie! Biorąc pod uwagę dodatkowe mapy i dodatki, które są już w drodze (wszystkie oficjalnie wydane!), potencjał ponownej gry jest niemal nieskończony! Graj przeciwko komputerowi lub rzuć wyzwanie przyjaciołom w trybie gorących krzeseł, lub w sieciowym trybie wieloosobowym między platformami. Wrażenie autentycznej gry planszowej w połączeniu z intuicyjnym UI czyni Concordię: Digital Edition idealnym dodatkiem do twojej kolekcji gier! Zawartość DLC będzie zawierać 3 rozszerzenia z nowymi modułami gry i trzy pakiety map. Każde DLC, czy to rozszerzenie, czy pakiet map, będzie zawierało dwie mapy, z których większość wprowadza unikalną mechanikę specyficzną dla danego regionu. Zawartość edycji GOTY obejmuje 6 DLC - 3 unikalne modułowe mechaniki oraz 12 dodatkowych map. Dodatkowa zawartość będzie składać się z trzech znaczących rozszerzeń zawierających nowe moduły gry oraz trzech zestawów map. Każde rozszerzenie zawiera dwie mapy, każda z własnymi unikalnymi zwrotami akcji i mechanikami zaprojektowanymi dla określonego środowiska. W skład edycji GOTY wchodzi sześć dodatkowych modułów, wprowadzających trzy różne mechaniki i łącznie dwanaście dodatkowych map. Concordia: Digital Edition - GOTY zawiera: - Salsa - Targ Rybny - Wenus - Aegyptus & Creta - Corsica & Gallia - Britannia & Germania Czego możesz się spodziewać? - Zbuduj imperium handlowe. - Handluj towarami i rozszerzaj swoje terytorium. - Zawiaduj kolonistami, przestrzenią magazynową i kartami akcji. - Wypróbuj wszystkie mapy. - Dostosuj grę modułami z dodatków. - Stań się najlepszym handlarzem starożytnego Rzymu! - Łatwe zasady, trudno osiągnąć mistrzostwo. - Duża głębia strategiczna. Przygotuj się na kompromisy! - Oficjalne zasady Concordii konsultowane z designerem gry planszowej. - Graj z komputerem, przyjaciółmi, lub miksem - świetna zabawa zarówno dla solowych graczy i grup! - Unikatowe doświadczenie gry planszowej z wygodą cyfrowej platformy. - Interaktywny tutorial, który nauczy cię zasad.