Recompile
W tej klimatycznej metroidvanii gracz wciela się w obdarzony częściową świadomością program walczący o to, by nie został skasowany. Rozległy, trójwymiarowy świat Mainframe w Recompile oferuje ostrą walkę, precyzyjną rozgrywkę platformową 3D, potężne zdolności oraz opartą na logice mechanikę hakowania.