Murder Diaries
W tej grze abstrakcyjnie śledzisz narrację młodego człowieka przez jego życie i myśli. To prowadzi cię prosto do tajemnicy morderstwa, jakiej nigdy wcześniej nie widziałeś. Dowiedz się, co się stało, odkrywaj fascynujące krajobrazy i abstrakcyjne środowiska i ciesz się ekscytującą opowieścią. Zbieraj fragmenty historii, swobodnie unosząc się w powiązanych środowiskach i zanurz się w intrygującej historii pełnej krwi i morderstw. Obowiązkowa pozycja dla każdego prawdziwego fana thrillerów i każdego, kto lubi tajemnicę morderstwa, która wykracza poza zwykłe opowiadanie historii.