Super Power Up GamesWyścigowe i lotnicze
Enjoy 2 games in 1 with this irresistible speed games pack! This pack includes the games: Hypercar & Speedway Racing. In Hypercar Racing you'll enjoy the dirtiest, fastest, and most spectacular races at speeds over 200 Mp/h, avoiding multiple collisions against 20 adversaries. The game has different modes, such as Championship, Arcade, and 4-player multiplayer. In Speedway Racing, you will enjoy the fastest, most spectacular races at over 350 Km/h, avoiding multiple collisions against 20 rivals. There are several modes available, including Championship, Arcade and 4-player multiplayer. Features: - Wide variety of tracks. - Multi-player with 4 players. - Races with 20 opponents. - Realistic driving physics. - Lots of Rock 'N Roll music.