Atomic Heart - Labor & Science Weapon Skin Pack
Przeżyj w zadziwiającym świecie gry! Walcząc z morderczymi robotami i mutantami, a przy tym dobrze wyglądaj! To wszystko dzięki pakietowi, który zawiera dwie wyjątkowe złote skórki topora i karabinu elektrycznego.