Queen's Quest 4: Sacred Truce (Xbox One Version)
Kraina Pięciu Królestw staje przed ciężkim wyzwaniem. Nieznana siła próbuje popsuć relację między Ludźmi i Elfami i doprowadzić do bratobójczych walk. Co stanie się z mityczną krainą, jeśli magia przymierza między Ludźmi, Elfami, Krasnoludami, Goblinami i Niziołkami przestanie działać? Po długim okresie pokoju między Pięcioma Królestwami, nad krainą zamieszkałą przez Ludzi i Elfy zbierają się ciemne chmury. Zamach na życie Króla Elfów naruszył kruchą równowagę utrzymywaną od lat dzięki sile magii Świętego Przymierza, obracając sąsiadów i przyjaciół przeciw sobie. Uwaga mieszkańców całego królestwa skupia się na małym miasteczku Saddletown - to w nim, według Elfów, ukrywa się zdrajca, który ranił ich władcę. Czy cenę za wyrządzoną mu krzywdę będą musieli zapłacić mieszkający tam Ludzie? Na miejsce dramatycznych wydarzeń przybywa wezwany przez burmistrza miasta wysłannik Gildii Strażników Pokoju. Od powodzenia jego misji zależy, czy świat Pięciu Królestw zostanie ocalony, a Ludzie i Elfy znów będą żyć ze sobą w harmonii.