Cult of the Lamb: Heretic Edition
Wydanie Cult of the Lamb: Heretic Edition zawiera podstawową wersję gry oraz dodatki Cultist Pack i Heretic Pack. W Cult of the Lamb gracze wcielają się w opętanego baranka, ocalonego od zagłady przez złowieszczego nieznajomego. Teraz muszą spłacić swój dług, zbierając jego wiernych wyznawców. Załóż własną sektę w krainie fałszywych proroków, ruszaj do zróżnicowanych i tajemniczych regionów, aby stworzyć lojalną społeczność wyznawców i szerzyć słowo. W ten sposób twój kult stanie się jedynym prawdziwym. ROZBUDOWUJ TRZÓDKĘ Zbieraj i używaj zasobów, aby wznosić nowe budynki, przeprowadzać mroczne rytuały i przypodobać się bogom. Wygłaszaj kazania, aby wzmocnić wiarę u swojej trzódki. NISZCZ NIEWIERNYCH Odkrywaj ogromny, losowo generowany świat, walcz z hordami wrogów i pokonaj innych przywódców sekt, aby przejąć ich moc i narzucić dominację własnego kultu. SZERZ SŁOWO Ćwicz swoją trzódkę i rozpocznij wyprawę celem odkrycia sekretów czterech tajemniczych regionów. Oczyść świat z niewiernych, szerz oświecenie i przeprowadzaj mistyczne rytuały, aby stać się potężnym bogiem-barankiem. Cultist Pack Wyjątkowy dodatek Cultist Pack sprawi, że staniesz się obiektem zazdrości wszystkich innych kultów. Zawiera on siedem elementów ozdobnych dla twojej uroczej gromadki oraz pięć unikatowych skórek wyznawców. Heretic Pack Okaż swoje oddanie starej wierze z pakietem akcesoriów kosmetycznych Cult of the Lamb - Heretic Pack, który zawiera nowe formy wyznawców, zestaw złowieszczych ozdób dla twojego kultu oraz owczą pelerynę starej wiary. Jeśli chcesz, aby twój kult budził (jeszcze silniejsze) skojarzenia z krwią, śmiercią i zagładą, ten pakiet jest stworzony dla ciebie! Pakiet Cult of the Lamb - Heretic Pack zawiera: 5 nowych form wyznawców: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito i Opossum (łoś, goryl, złota rybka, komar i opos); 8 nowych ozdób bazy; nową heretycką pelerynę dla Owieczki!