Skyland: Heart of the Mountain (Xbox Version)
Na jednej z pozaziemskich planet powierzchnia globu usycha pod chmurą toksycznych oparów. Jej mieszkańcy uciekają i odbudowują cywilizację na szczycie śpiących gigantów. Kamienne kolosy - pozostałości zapomnianego wieku okazują się być źródłem nieskończonej energii, która pozwala całej cywilizacji ponownie rozkwitnąć. Jednak coś złowrogiego kręci się nad Skyland. Ludzie znikają bez śladu i wydaje się, że może to być powiązane z tragiczną śmiercią Twojego ojca. To od Ciebie i Twojej zaufanej załogi statku powietrznego Nightingale zależy, czy prawda zostanie ujawniona. Połącz siły ze swoją siostrą Adrianne, aby razem rozwiązać zagadkę stojącą za odejściem ojca oraz poznać starożytną cywilizację, która ukształtowała istniejący świat. Gdziekolwiek Twoja przygoda Cię poprowadzi, Skyland już nigdy nie będzie taki sam.