Queen's Quest 3: The End of Dawn (Xbox One Version)
Obiecująca studentka Alchemii Eliana zostaje wysłana z misją odzyskania potężnego artefaktu. W trakcie wyprawy będzie musiała zmierzyć się ze śmiertelnymi niebezpieczeństwami i stawić czoła tragediom z przeszłości. Czy młoda adeptka okaże się godna miana prawdziwego alchemika? ROZPOCZNIJ PRZYGODĘ PEŁNĄ ALCHEMII I MAGII! Eliana od zawsze była tajemniczym dzieckiem. Odnaleziona na progu prestiżowej Akademii Alchemicznej Zora, do 16 roku życia stała się bardzo obiecującą studentką. W celu dokończenia swojego treningu zostaje wysłana z ważną misją odzyskania potężnego artefaktu. Podczas wyprawy będzie musiała zmierzyć się z różnymi rodzajami niebezpieczeństw, rozwiązać mnóstwo zagadek, przemierzyć królestwo i przeżyć ponownie tragiczne wydarzenia z przeszłości. Udaj się z Elianą w misję, która ma uratować jej rodzinne miasto i pomóż ocalić jej najbliższych! Zmierz się ze złymi mocami stojącymi za śmiertelną zdradą i udowodnij, że zasługujesz na miano prawdziwego alchemika w grze Queen's Quest 3: The End of Dawn.