The House of Da Vinci 3
Oto niezwykły finał trylogii The House of Da Vinci! Rozwiązuj liczne nowe zagadki i łamigłówki oraz badaj intrygujące nowe lokacje niezwykłej urody. Użyj swojego sprytu i błyskotliwości, by uciekać z pokoi i odkrywać sekrety tajemniczej historii związanej z jednym z najwybitniejszych wynalazców w historii. FABUŁA Nareszcie nadszedł czas: ostatni raz wciel się w rolę Giacoma i dołącz do Leonarda da Vinci, mistrza sztuk pięknych i nauk ścisłych, jako jego uczeń i przyjaciel. Odkrywaj pełen zagadek świat Renesansu, znajduj tajne wiadomości i mechaniczne cuda. Zbadaj spiski, w które zaplątani są najbardziej wpływowi ludzie z całych Włoch – podróżuj nie tylko przez przestrzeń, ale również przez czas. Spotkaj zarówno nowych, jak i dawnych przyjaciół i rywali. Stań się kluczowym elementem planu, który może na zawsze zmienić historię świata. Błyskotliwość i otwarty umysł pozwolą ci zwyciężyć. NAJWAŻNIEJSZE CECHY GRY NOWA PRZYGODA, NOWE ŁAMIGŁÓWKI Rozwiązuj oryginalne nowe łamigłówki, badaj ukryte obiekty oraz mechanizmy i odkryj, jak działają. WYKORZYSTAJ PRZESZŁOŚĆ Użyj tajemniczego Oculus Perpetua, by zmienić przeszłość, wpływając w ten sposób na twoje otoczenie w teraźniejszości, pozwalając ci rozwiązać nierozwiązywalne. NOWE I ULEPSZONE INTERAKCJE Znajdź nowe sposoby na interakcje z pięknym, ręcznie stworzonym światem gry. Kontroluj Giacoma precyzyjniej niż kiedykolwiek wcześniej. ROZMAITE LOKACJE Zbadaj nowe, zapierające dech w piersiach miejsca we Włoszech i nie tylko. Przeszukaj je w czasie i przestrzeni, by znaleźć wskazówki. NIEZWYKŁY FINAŁ Wysłuchaj w pełni zdubbingowanych postaci historycznych, obejrzyj niezwykłe przerywniki filmowe i odkryj, jak potoczy się ostatni rozdział historii Giacoma.