Ghost Teen Escape from Limbo
Użyj swoich nowych umiejętności ducha, aby powrócić do świata żyjących! Co ma zrobić lekkomyślny i żądny przygód dzieciak, gdy utknie między życiem a śmiercią? W Ghost Teen Escape from Limbo musisz wykorzystać swoją postać ducha, aby rozwiązać wiele trudnych łamigłówek platformowych, jeśli chcesz mieć jakąkolwiek nadzieję na powrót do domu wśród żywych. Zbadaj 50 łamigłówek na jednym ekranie w czarno-białym stylu pikselowym 2D Etapy łamigłówek zaczynają się od prostych, ale stopniowo napotykamy coraz większą złożoność i wyzwania. Podchodź do kolejnych etapów tyle razy, ile potrzeba, i znajdź drogę powrotną do świata żywych!