Warner Bros. GamesAkcja i przygoda
Oto gra Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości - wyznaczająca trendy dla całego gatunku trzecioosobowa strzelanka tworzona przez zespół stojący za serią Batman: Arkham, w której banda złoczyńców musi dokonać niemożliwego, by ocalić świat: zabić Ligę Sprawiedliwości. Dołącz do niesławnego Oddziału Specjalnego X Amandy Waller (znanego jako Legion Samobójców), w skład którego wchodzą Harley Quinn, Deadshot, Kapitan Boomerang i King Shark. Legion niechętnie podejmuje się zlikwidowania Ligi Sprawiedliwości. Wkrocz do rozległego i dynamicznego Metropolis z otwartym światem, spustoszonego przez inwazję Brainiaca i terroryzowanego przez bohaterów, którzy kiedyś go chronili. Każdy członek drużyny wnosi własną mechanikę przemierzania, która pomaga im poruszać się po rozległego i dręczonego walkami Metropolis, łącząc eksplorację w trybie swobodnej wędrówki i walkę na wysokościach, zapewniając niezapomniane wrażenia. Gracze mogą eksperymentować z różnymi stylami gry, aby zadać wrogom maksymalne obrażenia. Niezależnie od tego, czy grasz w trybie dla jednego gracza, czy w trybie online z maksymalnie trojgiem znajomych, gracze mogą podjąć się tej samobójczej misji na swój własny sposób. Po premierze gracze mogą spodziewać się stale rozwijającego się Metropolis z nowymi, grywalnymi, darmowymi złoczyńcami, środowiskami, bronią, wydarzeniami w grze i nie tylko, a wszystko to w cenie zakupu gry podstawowej. Wybranie Edycji Cyfrowej Deluxe wywoła jeszcze większy chaos dzięki strojom Ligi Sprawiedliwości dla członków Legionu, 3 osławionym broniom, 4 lalkom Legionu, 1 żetonowi Przepustki Bojowej*, oraz 4 próbkom koloru. *Żeton Przepustki Bojowej można wymienić na dostęp do Przepustki Bojowej Premium (Przepustki Bojowe Sezonów 1-4, w zależności od dostępności). Jedna Przepustka Bojowa dostępna na sezon. WB Games może w dowolnym momencie zmodyfikować lub zaprzestać świadczenia usług online z odpowiednim wyprzedzeniem.