Traysia
Marząc o zostaniu podróżującym po świecie poszukiwaczem przygód, młody chłopiec imieniem Roy opuścił swoje rodzinne miasto. Nie znając dotąd ani podróży, ani walki, chłopiec wyrusza właśnie na swoją przygodę. Po opuszczeniu rodzinnego miasta, przemierzył wiele gór i lasów. Roy w końcu dotarł do małego hrabstwa o nazwie Królestwo Salon. Traysia to dziewczyna czekająca na powrót Roya w ich rodzinnym mieście, Johanna, miasteczku portowym. „Traysia” to pełnowymiarowa gra fabularna składająca się z pięciu scenariuszy, oferująca prawdziwą fantastyczną opowieść miłosną i przygodową. Funkcje: * Funkcja przewijania/przyspieszania: powtarzaj coś, aż osiągniesz perfekcję, lub przyspiesz rozgrywkę * Funkcja zapisywania stanu gry: zapisuj grę w dowolnym momencie i wznawiaj ją dokładnie od tego miejsca * Filtry ekranu: wybierz spośród kilku filtrów, aby zmodyfikować wygląd gry (monitor w stylu retro, czarno-biały itp.) * Galeria: oglądaj ilustracje z oryginalnej instrukcji i okładki gry * Funkcja cheatów: aktywuj kody ułatwiające rozgrywkę (nieskończone życia, niewrażliwość itp.) * Jukebox: słuchaj 21 utworów muzycznych zawartych w grze, kiedy tylko chcesz * Ta gra to ponowne wydanie „Traysia”, która pierwotnie ukazała się w latach 90. dla konsol domowych.