Look Mum No Computer
Przygotuj się na dziką jazdę, w której muzyka łączy się z chaosem! Look Mum No Computer zabiera cię do ekscentrycznego, pixel-artowego uniwersum Soldersworth, w którym dołączasz do Sama i jego pomocnika-syntezatora, Kosmo. W tej strzelance RPG akcji na dwa drążki walczysz ze zbuntowanym sprzętem gospodarstwa domowego i naprawiasz go od środka – beat po beacie! Główne cechy Interaktywne tworzenie muzyki: Wytwarzaj i ulepszaj wyjątkowe moduły, które są nie tylko potężną bronią, ale też instrumentami tworzącymi ewoluującą ścieżkę dźwiękową w grze. Dopasuj własny styl i komponuj muzykę elektroniczną, walcząc ze zbuntowanymi maszynami. System wytarzania „zrób to sam”: Zbieraj przedmioty i wytwarzaj nowe moduły inspirowane ikonicznymi projektami twórcy Look Mum No Computer. Jest nawet moduł miotacza ognia – płomienny ukłon w stronę jego niesławnych ognistych organów. Ekscentryczne światy do odkrycia: Przenieś się do dziwnych i tętniących życiem pixel-artowych wnętrz maszyn, pełnych dziwacznych stworzeń, ciekawych zadań i epickich walk z bossami. Dynamiczna walka: Zmierz się z rojami wrogów kontrolując akcję dwoma drążkami i wyważając energię, aby napędzać zarówno swój arsenał, jak i elektryzującą muzykę. Coś dla miłośników muzyki i graczy: Czy lubisz gry retro, muzykę elektroniczną czy charakterystycznego innowacyjnego ducha „zrób to sam” od Look Mum No Computer, w tej grze na pewno znajdziesz coś, co ci się spodoba. Przygoda czeka Podróżuj po uniwersum zbuntowanych urządzeń, Soldersworth, spotykaj niezapomniane postacie i odkrywaj wewnętrzny muzyczny chaos. Czy naprawisz maszyny, pokonasz bossów i przywrócisz harmonię... czy na zawsze utracisz beat?