Psalm 5:9-13
Wejdź do Psalm 5:9-13, pierwszoosobowego horroru psychologicznego z efektem VHS i napiętą, przytłaczającą atmosferą. Na pierwszy rzut oka to miejsce wydaje się zwyczajne, ale im dalej idziesz, tym bardziej odsłania swoją prawdziwą naturę. Eksploruj lokację, szukaj anomalii i idź naprzód, gdy po drodze czekają przerażające rzeczy. Psalm 5:9-13 to krótkie doświadczenie walking simulator skupione na napięciu, niepokojących szczegółach, realistycznej oprawie, wysokiej jakości dźwięku i zwartej podróży grozy, którą można ukończyć w około 30 minut.