Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
"Jest rok 1942 i Europa jest płomieniach. W samym środku wojny odkryto mistyczny artefakt. Niektórzy wierzą, że Włócznia Przeznaczenia posiada moc by odwrócić losy wojny. Agentka Walker będzie musiała przedostać się przez ponure pola bitwy we Francji, stawiając czoła śmierci, zniszczeniu i zagadkom ukrytym na każdym kroku. Zbyt wiele zależy od powodzenia tajemniczej misji by móc się teraz wycofać. Czas nagli. Jeżeli wrogowie Sojuszu zdobędą artefakt, będą dysponować mocą zdolną zniszczyć świat. Czy Agentce Walker powiedzie się, czy też ludzkość jest już skazana na zagładę?"