Veggie Warfare - Feast of Fury
Warzywa pękły! Przebij się przez niekończące się fale wściekłych marchewek, cebuli i zmutowanych pomidorów w tej dynamicznej, roguelike'owej strzelance FPS. Zbieraj ulepszenia, odblokowuj nowe areny i przetrwaj Ucztę Furii — gdzie kolacja kontratakuje!