Gloomy Eyes
Gdy słońce porzuciło ludzkość, jego miejsce zajęła ciemność i mrok. W świecie pogrążonym w wiecznej nocy i rozdartym konfliktem między żywymi a nieumarłymi, tli się ostatnia iskierka nadziei ukryta w sercach dwojga wyjątkowych dusz. Gloomy Eyes opowiada historię Gloomy’ego, uroczego chłopca-zombie, i Neny, psotnej dziewczyny, którzy łamią zasady, by wspólnie wyruszyć w podróż po utracone światło dnia. Kooperacyjna przygoda, czyli „Self-Coop” Steruj zarówno Gloomym, jak i Neną w całkowicie jednoosobowej przygodzie. Przełączaj się między postaciami, by rozwiązywać sprytne zagadki środowiskowe. Każde z bohaterów ma unikalne umiejętności – tylko ich połączenie pozwoli ci przetrwać w tym czarująco ponurym świecie. Niestraszny horror Wejdź do świata, gdzie makabra spotyka magię. Zainspirowany stylem Tima Burtona, Gloomy Eyes zabiera nas do szczegółowo stworzonej krainy pełnej upiornego uroku, mrocznego piękna i... ciepłego smutku. Nie znajdziesz tu krwi ani jumpscare’ów – tylko baśniową, lekko straszną atmosferę, która poruszy nawet najbardziej nieumarłe serce. Opowieść o zakazanej relacji Przygotuj się na baśń ponurą, ale pełną emocji - bajke na dobranoc opowiadaną przez grabarza. W świecie, gdzie żywi i nieumarli toczą bezlitosny spór, dwie pozornie niepasujące do siebie dusze zostają dla siebie wszystkim. Aby mieć choć cień szansy na szczęśliwe zakończenie, muszą wspólnie odnaleźć słońce i przywrócić światu jego blask. Eskploruj małe mroczne dioramy Każdy poziom to ręcznie zaprojektowana, obracana diorama – pełna makabrycznych detali, mrocznego uroku i wizualnych smaczków. Przyglądaj się tym misternie wykonanym światom z różnych perspektyw, odkrywaj sekrety, rozwiązuj zagadki i poznaj historie miłości, która nigdy nie powinna się wydarzyć.