Supermassive GamesAkcja i przygodaInne
Ulepszenie do edycji deluxe zawiera pakiet strojów z serii Dark Pictures, dodatkowe przedmioty kolekcjonerskie Dark Pictures, zestaw filtrów kinowych, cyfrowy album i ścieżkę dźwiękową Zawartość zestawu: PAKIET STROJÓW Z SERII DARK PICTURES Załóż kultowe stroje postaci z serii The Dark Pictures i wejdź na pokład Kasjopei. Wciel się w technika snu Cartera w wojskowym stroju Jasona z House of Ashes albo w techniczkę naukową Anders w stroju Julii z wyprawy nurkowej z Man of Medan. Przedmioty kolekcjonerskie Dark Pictures Odszukaj figurki z Man of Medan, Little Hope, House of Ashes oraz The Devil in Me, przechodząc Directive 8020. Pośród sekretów na statku Kasjopeja gracze odnajdą przerażające lalki oraz dodatkowe informacje o kultowych postaciach z poprzednich tytułów. Rozglądaj się dokładnie, a może nawet odnajdziesz pośród gwiazd Kustosza opowieści... PAKIET FILTRÓW KINOWYCH Nadaj Directive 8020' upiorny charakter, wykorzystując jeden z trzech filtrów kinowych: W zestawie: Klasyczny, czarno-biały obraz przywodzący na myśl nagrania z okresu kosmicznego wyścigu technologicznego Ziarnistość typowa dla ośmiomilimetrowych taśm filmowych, nadająca rozgrywce surowy, dokumentalny charakter Retro-estetyka znana z kaset VHS, której towarzyszy klimat typowy dla horrorów na taśmach analogowych ALBUM CYFROWY Poznaj tajniki mrocznego procesu twórczego. Zapoznaj się z grafikami koncepcyjnymi Tau Ceti f, wczesnymi projektami Kasjopei oraz straszliwymi, groteskowymi przemianami członków jej nieszczęsnej załogi. WYJĄTKOWA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA Wsłuchaj się w przerażający podkład muzyczny wielokrotnie nagradzanego kompozytora Jasona Gravesa. Muzyk stworzył też ścieżki dźwiękowe do gier takich jak Dead Space oraz Still Wakes the Deep.