METAL SUITS: Kontratak
Nie powinni byli go wkurzać! [Eksplodująca zemsta] Kevin, emerytowany bohater wojenny. Straciwszy wszystko przez kosmicznych najeźdźców, powstał z krawędzi zagłady jako cyborg furii! Teraz rozpoczyna się jego wybuchowy dramat zemsty! [Ultraszybka akcja Run & Gun] Nieustające poczucie prędkości! Olśniewające efekty pokrywające ekran! Mocne uderzenie i ekscytujące sterowanie! Doświadcz ultraszybkiej walki, która pobudzi wszystkie Twoje zmysły! [Uzupełnij swój styl kombinezonami bojowymi] Zdobywaj różne kombinezony podczas walki i używaj ich strategicznie. Każdy kombinezon czeka z unikalnym wyglądem i niszczycielskimi zdolnościami. Uzupełnij swój własny styl walki i zdobądź zwycięstwo! [Idealna harmonia precyzyjnego sterowania, zagadek i akcji] Nawet w ultraszybkiej walce, decyzje podejmowane w ułamku sekundy decydują o losie! Precyzyjne skoki, sterowanie testujące Twój refleks, i sprytne zagadki, które nie przerywają płynności! Poczuj ekscytującą akcję, która stymuluje jednocześnie ręce i umysł! [Eksploracja rozległego systemu Helios] Poprzez 9 planet, 5 księżyców i 10 rozdziałów, odkrywaj ukryte przedmioty kolekcjonerskie i tajemnice, i walcz z nieprzewidywalnymi, potężnymi bossami! [Kluczowe cechy] 🔥 Zapierająca dech w piersiach ultraszybka akcja 🛡 Unikalne i potężne kombinezony bojowe 🌌 Rozległe planety i dogłębna eksploracja 👑 Przytłaczające epickie bitwy z bossami ⚡ Ekscytująca zemsta bohatera, który stał się cyborgiem [Świat budowany razem] Wasze opinie kształtują naszą przyszłość. Dołącz do rozmowy w naszych społecznościach Discord, X i Facebook!