True Fear: Forsaken Souls Trilogy
Stań twarzą w twarz ze swoim strachem. Odkryj prawdę. Dokończ koszmar. Pakiet True Fear: Forsaken Souls Trilogy łączy wszystkie trzy części uznanej sagi psychologicznego horroru - niezapomnianą podróż przez tajemnice, traumę i mrok ukryty na widoku. To nie jest zwykła gra point-and-click. To filmowa przygoda oparta na fabule, łącząca napięcie, eksplorację i niepokojącą atmosferę przez dziesiątki godzin wciągającej rozgrywki. Każde śledztwo prowadzi do nowych odkryć, a każda rozwiązana zagadka odsłania kolejną warstwę ukrytych sekretów. To, co zaczyna się jako poszukiwanie zaginionej siostry, zamienia się w zejście ku nieznanemu - gdzie przeszłość i koszmar zaczynają się przenikać. Trilogy zawiera: Part 1 - Początek upadku: zaginiona siostra i wymazana przeszłość. Part 2 - Nowy trop i jeszcze mroczniejsze odkrycia. Part 3 - Ostatni rozdział: ujawnione sekrety i przypieczętowane losy. Najważniejsze cechy: - Starannie przygotowana fabuła inspirowana najlepszymi thrillerami psychologicznymi - Dziesiątki godzin klimatycznego horroru i powoli budowanego napięcia - Bogaty świat ożywiony niepokojącym udźwiękowieniem i filmową oprawą wizualną - Różnorodne zagadki i ukryte wskazówki nagradzające spostrzegawczość - Nieustannie rozwijające się śledztwo pełne zwrotów akcji i emocjonalnej głębi Jeśli lubisz złożone historie, klimatyczne przygody i uczucie niepokoju, które długo nie znika, True Fear: Forsaken Souls Trilogy to horror, na który czekałeś.