Radical Rabbit Stew
Przygotuj swoje wypasione łyżeczki i tłucz nimi szalone króliki, aby wrzucać je do rondli i uwolnić kosmicznych kucharzy. Musisz wykazać się doskonałym refleksem, inaczej króliki zaatakują! Radical Rabbit Stew to stawiająca dęba króliczą sierść logiczna arkadowa gra akcji, doskonała zarówno dla nowych graczy, jak i miłośników klasycznych 16-bitówek. Gra oferuje szybkie zadania do wykonania w dowolnej chwili, dynamiczną rozgrywkę polegającą przetrzepywaniu skóry królikom, błyskotliwe łamigłówki, walki z olbrzymimi bossami, barwną grafikę pikselową oraz wpadającą w ucho ścieżkę dźwiękową.