Takorita Meets Fries
W królestwie Tako, głęboko pod powierzchnią morza, zupa jest jedynym, nudnym posiłkiem dla wszystkich mieszkańców. Ale księżniczka Takorita ma już tego po dziurki w nosie. Domaga się smacznej, nowej potrawy, która wniesie nieco koloru w jej życie. Decyduje się na podróż na ląd, gdzie kultura jest inna i zaskakująca. Po dotarciu na miejsce następuje kulminacyjny moment w jej życiu – księżniczka poznaje frytki! Księżniczka Takorita kontynuuje przygodę, aby zmienić frytki w jeszcze smaczniejsze danie! Cechy * Zróżnicowane, animowane postacie. * Animowane interfejsy. * 4 ścieżki, 3 zakończenia, 1 bonusowy epilog. * Lekkie opcje flirtowania, w tym yuri i BL. * Wszędzie są frytki!