Springbot: The Last Spark
Wyrusz w podróż, aby uratować swoich towarzyszy-robotów w kolorowej grze z przewijaniem w bok! Springbot: The Last Spark to platformówka akcji z przewijaniem w bok. Przemierzaj tętniący życiem świat, biegając, skacząc i odbijając się na sprężystych robotycznych nogach, aby odnaleźć klejnoty ukryte na labiryntowych poziomach. Przesuwaj skrzynie, i docieraj do wyższych platform, unikaj kolczastych pułapek, wskakuj na głowy wędrujących wrogów, aby ich dezaktywować, i dotykaj punktów kontrolnych, kiedy chcesz zapisać postępy. Podczas podróży przemierzasz lasy, podziemne jaskinie, wysokie klify i inne miejsca, zbierając monety i odkrywając 35 unikalnych poziomów w kolorowym, uroczym stylu HD. Przechodź ponownie przez ukończone etapy, aby osiągnąć lepszy czas lub zebrać więcej monet. Graj w trybie współpracy albo testuj swoje umiejętności w trybie Glitch!