Somerville
W obliczu katastrofy musisz wymyślić jakiś sposób, by ponownie zjednoczyć rodzinę. Somerville to przygoda Sci-Fi, bazująca na konflikcie na szeroką skalę, którego następstwa dotykają cię osobiście. RODZINA Wyruszasz w podróż, aby znaleźć miejsce pobytu swej rodziny, jako następstwo inwazji kosmitów. INWAZJA Przeżyj osobiste problemy, z jakimi mierzy się młoda rodzina, którą rozdzielono w ostatnich chwilach światowego konfliktu przeciwko wrogiej cywilizacji kosmitów. Zdobądź informacje z pierwszej ręki i dowiedz się jaki wpływ na innych wywarło to katastroficzne wydarzenie. EKSPLORUJ, UCZ SIĘ, ROZMAWIAJ Zbadaj spustoszenie jakie inwazyjne siły kosmitów pozostawiły po sobie oraz jak trzymają się ci, którzy stawiali im opór. W dalszej podróży dowiedz się więcej co nimi kierowało i z czego korzystali. CECHY GŁÓWNE - Rozwiązuj zagadki zmodyfikowanego krajobrazu skąpanego w pyle kosmitów - Uciekaj, chowaj się lub negocjuj z niosącymi niebezpieczeństwo napotkanymi istotami - Obserwuj i ucz się od każdego z kosmitów - Dokopuj się i znajduj drogę do wielorakich zakończeń, ich znaczenia oraz istotności JUMPSHIP Jumpship to niezależne studio gier, założone w oparciu o oryginalną własność intelektualną przez Chrisa Olsena, powstałe we współpracy z byłym dyrektorem generalnym i współzałożycielem Playdead, Dino Patti. Angażujemy się w pełni, by móc dostarczyć wyjątkowe doświadczenia, w których ludzie są traktowani z szacunkiem oraz, aby pomóc rozszerzyć postrzeganie interaktywnych mediów.