From Earth to Heaven
W tej grze podążasz za bohaterem, który początkowo spadł z nieba z powrotem do nieba. Gra jest unikalnym połączeniem pierwszoosobowej platformówki i beztroskiej gry eksploracyjnej z niemal filozoficzną fabułą. Jest wysoce stylizowany i zaskakuje zapierającym dech w piersiach otoczeniem, surrealistycznym światem pełnym piękna i wdzięku oraz kilkoma małymi zagadkami środowiskowymi, które idealnie wtapiają się w spokojne, ale oszałamiające otoczenie. Czy będziesz w stanie wrócić do nieba? Dowiedz się.