Imp of the Sun
Imp of the Sun to nieliniowa gra platformowa akcji 2D, łącząca dynamiczne tempo akcji z eksploracją niesamowitego świata inspirowanego kulturą peruwiańską, w którym gracz może odwiedzić jasne szczyty Andów, gęstą dżunglę Amazonii oraz wiele innych miejsc. Wcielasz się w Nina, skrzata, który narodził się z ostatniej iskry Słońca. Bohater wyrusza na wyprawę z zamiarem pokonania Czterech Strażników i przywrócenia mocy światła, co zakończy Wieczne Zaćmienie, po którym świat pogrążył się w ciemności. Zakończ Wieczne Zaćmienie Bez wykradzionej przez Czterech Strażników wiele stuleci temu i ukrytej w odległych zakątkach imperium mocy Słońca życie nie może przetrwać. Swoją ostatnią iskrą życia Słońce tworzy Nina, wysyłając go na wyprawę, której celem jest odzyskanie światła i przywrócenie równowagi w imperium. Wykorzystaj swój wewnętrzny ogień Jako istota Słońca masz w sobie moc jego płomieni. Udoskonalaj swoje umiejętności podczas rozgrywki, w której liczy się płynny ruch i walka oparta na kombosach. Odkryj nowe zdolności i zyskaj większą siłę podczas wędrówki przez Imperium Słońca, której celem jest pokonanie Czterech Strażników. Niesamowity świat inspirowany kulturą Peru Odkryj wszystkie zakątki imperium, od jasnych szczytów Andów i gęstą dżunglę Amazonii po gorące pustynie i mroczne głębiny podziemnego świata. Każdy skrawek ziemi i każde stworzenie zostały w piękny i szczegółowy sposób przedstawione i narysowane, stanowiąc hołd dla cywilizacji, które zamieszkiwały kiedyś na terenach Peru. Eksploruj, zbieraj i zdobywaj wiedzę Przodkowie dokumentowali swoją rzeczywistość na artefaktach zwanych „kipu”. Zbieraj je, aby poznać historię Wiecznego Zaćmienia, a także odnaleźć ukryte przedmioty nawiązujące do prawdziwych reliktów kultur zamieszkujących w Andach. Przemierzaj Imperium Słońca i pokonaj w dowolnie wybranej kolejności unikalnych, groźnych bossów, z których każdy ma własną osobowość i skomplikowaną mechanikę.