KILL IT WITH FIRE! 2
Wciel się w dezynsektora i wytocz wojnę pajęczej hordzie, która terroryzuje multiwersum. Rozpętaj piekło w kampanii fabularnej w pojedynkę lub ze znajomymi w ramach kooperacji sieciowej dla maksymalnie 4 graczy albo wskocz do szalonego i pełnego emocji trybu PvP, w którym ludzie zmierzą się z pająkami. ŁAP ZA SPRZĘT I ZACZNIJ TĘPIĆ Odkryj arsenał ponad 45 broni i gadżetów godnych prawdziwego dezynsektora i sprawdź, co potrafią zdziałać w wojnie przeciwko ośmionożnym potworom. Twoja drużyna może rozgniatać pająki gazetą, spalać je na węgiel, ostrzeliwać z karabinu maszynowego, wysadzać rakietami z wyrzutni lub siekać na kawałki mieczem laserowym. Na co się zdecydujesz? OCAL MULTIWERSUM Wyrusz na epicką krucjatę przeciwko pająkom do siedmiu różnorodnych światów. Tęp wszędobylskie pajęczaki w tajemniczej posiadłości, uwolnij miasteczko na Dzikim Zachodzie, eksploruj cyberprzestrzeń i zejdź w czeluści pajęczego piekła. Każdy z poziomów oferuje wyjątkowe bitwy przeciwko pająkom! PODEJMUJ SIĘ WYZWAŃ Uwarz magiczne mikstury w bulgoczącym kociołku. Wciel się w szaleńca potwornych rozmiarów i zrównaj z ziemią megalopolis. Broń prowadzonego przez kaktusy baru przed falami pająków. Zwycięż w zorganizowanych w wirtualnej rzeczywistości wyścigach dronów. A to nie wszystko! GRAJ PAJĄKIEM (A CO!) Być może kusi cię, żeby zapytać: „No fajnie, to całe polowanie na ośmionożne szkodniki brzmi naprawdę spoko, ale co, jeśli chcę zagrać pająkiem?”. Spieszymy z odpowiedzią: w 8-osobowym trybie sieciowym PvP o nazwie Spider Hunt masz taką możliwość! Przygotuj się na starcie prawdziwych ludzi z prawdziwymi pajęczakami!