Orbals
W magicznym i kolorowym królestwie Orbalii znalezienie większej ilości Mojo może być kwestią życia i śmierci! Cztery odważne małe Orbale podjęły misję pokonania tyrana Smoczego Króla. Muszą turlać się i torować sobie drogę, aby uciec ze 100 podstępnych poziomów, odblokowując po drodze swoje najlepsze umiejętności. Tylko dzięki wspólnej pracy będą w stanie rozwiązać wszystkie zagadki i uratować Orbalię!