The Traveler's Path
Oczyść drogę, zamieniając i obracając kafelki krajobrazu! Sprawdź swoje umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów w grze The Traveler's Path – trójwymiarowej odmianie pozycyjnych łamigłówek opartych na kafelkach. Patrzysz z lotu ptaka na lasy, zaśnieżone pola, pustynie i inne krajobrazy, a Twoim zadaniem jest zapewnienie pomocy podróżnikowi, aby mógł dotrzeć do celu. Musisz rozwikłać zakręconą ścieżkę prowadzącą do miejsca docelowego. Teren jest podzielony na obracane kafelki, które można zamieniać miejscami. Tylko dzięki krytycznemu myśleniu i przewidywaniu kilku kroków naprzód możesz ułożyć fragmenty ścieżki, aby poprowadzić podróżnika od początku do końca. Czeka na Ciebie ponad 50 wymagających poziomów, z nowymi mechanikami i przeszkodami dodawanymi w celu stopniowego zwiększania poziomu wyzwania w trakcie podróży. The Traveler's Path to rodzinna gra logiczna, która łączy kreatywne myślenie z bujną scenerią i ciekawymi motywami fantasy!