A United Front with Squad 7
Historia ta pozwala spotkać Squad 7, bohaterów pierwszej gry Valkyria Chronicles. Po ukończeniu dodatkowej historii otrzymasz postacie: Welkin (w czołgu Edelweiss), Alicia, Isara, Largo i Rosie, których możesz użyć w głównej grze. W tę historię można zagrać po odblokowaniu kwatery głównej w rozdziale 2. głównej historii. Aby uzyskać dostęp do historii, przejdź do: Book Mode > Menu > Extra Stories (Tryb książki > Menu > Dodatkowe historie).