A Tale of Paper: Refolded
Czy marzenia mogą zmienić marzycieli? Poznaj fascynującą historię Line, ujmującej postaci z papieru. Przeżyj klimatyczną przygodę, podczas której napotkasz mnóstwo wyzwań i zagrożeń. Odkryj historię Line w trzech rozdziałach stanowiących prequel. Poznaj papierowych protagonistów – każdy z nich ma inne umiejętności inspirowane origami i własną historię.