A Pixel Story
W świecie ukrytym głęboko we wnętrzu twojego komputera pojawi się pewien nieoczekiwany bohater. Jest to opowieść o platformach i niebezpieczeństwach, o magicznych kapeluszach teleportujących i sarkastycznym oprogramowaniu, a także o złodziejskich mewach i maniakalnych operatorach. To nie jest żadna bajka... To „A Pixel Story”! Gra jest pełna wymagających elementów, przemyślnych pułapek, intrygujących zagadek oraz zabawnych, pełnych ironii momentów. „A Pixel Story” to podróż przez historię gier, będąca nie tylko sprawdzianem umiejętności, ale potrafiąca także doskonale rozśmieszać. Ocal system... Ocal świat!