A Night on the Farm
Przetrwaj horror na wsi po tajemniczym wypadku samochodowym! Po wypadku samochodowym znajdujesz się w środku nocy na odludziu, bez nikogo do towarzystwa. Pobliskie gospodarstwo wygląda obiecująco, może czeka tam pomoc lub schronienie, ale coś nie gra, a im bardziej zgłębiasz jego zakamarki, tym większy ogarnia cię strach. Night on the Farm to przygodowa gra retro w klimacie horroru pełna zaskakujących wydarzeń i pasjonującej historii. Rozwiąż tajemnicę swojego wypadku i niewiarygodnej mocy przyciągania farmy. Odkrywaj otoczenie z perspektywy pierwszej osoby i badaj enigmatyczne notatki oraz nagrania, aby uzyskać dostęp do nowych, tajemniczych środowisk i decyduj o zakończeniu historii! Myślisz, że przetrwasz wystarczająco długo, by odkryć prawdę?