A Knight's Quest
Pełna akcji przygoda na wielką skalę. Wciel się w Rusty’ego – dobrodusznego, choć niezdarnego, awanturnika, który przypadkowo doprowadził do końca swojego świata. Rozwiązuj zawiłe zagadki, walcz z wymagającymi wrogami, pokonuj ogromnych bossów i skacz po platformach w tym fantastycznym otwartym świecie nawiązującym do klasyki przygodowych gier akcji. Rusty rozpoczyna zmagania wyposażony jedynie w zaufany miecz i podstawową tarczę, ale niebawem po rozpoczęciu przygody otrzyma dostęp do „mocy duchowych” – spektakularnych zdolności, dzięki którym będzie mógł zmieniać otoczenie i samego siebie. Okiełznaj potęgę ognia, lodu i czasu, aby wykorzystać ich druzgocącą siłę podczas walki z wrogami i rozwiązywania zagadek.